دانشگاه تفرش از بهترین دانشگاه‌های استان مرکزی در زمینه پژوهش است

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه تفرش این دانشگاه را یکی از قوی‌ترین دانشگاه‌های استان در زمینه آموزش و پژوهش عنوان کرد.

خبرگزاری فارس: دانشگاه تفرش از بهترین دانشگاه‌های استان مرکزی در زمینه پژوهش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمدرضا ربانی بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه تفرش اظهار داشت: دانشگاه تفرش طی سال‌های گذشته به اقدامات چشمگیری در این عرصه دست یافته است.

وی تصریح کرد: این دانشگاه توانسته است با افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد، فعال کردن مقطع دکتری ریاضی و فیزیک، مجهز شدن آزمایشگاه‌های دانشگاه به تجهیزات، متصل کردن سیستم ابر رایانه دانشگاه تفرش به گرید ملی و پیوستن به جمع 11 دانشگاه دارای ابر رایانه کشور اقدامات ارزنده‌ای در راستای آموزش و پژوهش بردارد.

سرپرست دانشگاه تفرش با بیان اینکه این دانشگاه موفق به کسب رتبه برتر در بین دانشگاه‌های کشور در بخش ارتباط با صنعت شده است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه این دانشگاه تعامل و ارتباط بسیار خوبی به بخش صنعت دارد که گسترش این تعاملات همچنان در دستور کار قرار دارد.

ربانی دانشجویان را تاثیرگذارترین قشر جامعه دانست و تاکید کرد: دانشجویان امروز تاثیرگذارترین قشر جامعه محسوب می‌شوند و رسالت بسیار سنگینی در عرصه علمی کشور بر عهده دارند.

وی گفت: این دانشجویان هستند که می‌توانند با نقش فعال خود تحولات عمیقی در جامعه به وجود آورند که ایجاد بسترهای لازم در این زمینه یکی از وظایف دانشگاه است.

حجت‌الاسلام سید جواد موسوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز با بیان اینکه دانشگاه پیشانی فرهنگی و علمی جامعه است، گفت: دانشجویان باید با فراگیری علم و دانش کشور را در مسیر رشد و آبادانی واقعی قرار دهند.

مراسم معارفه دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه تفرش با حضور رئیس، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین، مدیران و دانشجویان در سالن آمفی‌تئاتر این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/د



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 19:7 | نویسنده : میثم اله وردی |